Det er normalt, at app'en viser "ikke vellykket", mens kropsscanneren er slukket. Dette sker fordi kropsscanneren er i dvale for at spare strøm.
Sådan sikrer du, at BLUETOOTH er tilsluttet:
1. Sørg for, at Bluetooth er slået til i dine telefonindstillinger. (Bemærk: Du skal ikke ikke tilslutte enheden via telefonens Bluetooth-indstillinger, dette sker i app'en - bluetooth skal dog være tændt i indstillingerne).
2. Åbn app'en, gå til “Kontrolpanel”, og tryk på menuen i øverste højre hjørne. Vælg "Vælg enhed" og tryk på din kropsscanner.
Tryk let med foden på kropsscanneren og tjek, om app'en viser "vellykket". Hvis ikke, så tryk på "Synkroniser kropsanalyse."
3. Hvis enheden ikke viser "vellykket", prøv følgende:
- For Android 5 eller nyere: Tænd for GPS-lokation og gentag trin 2.
- Hvis din telefon er tilsluttet andre Bluetooth-enheder, frakobl dem og gentag trin 2.
- Hvis ingen af ovenstående virker, afinstaller app'en, geninstaller den, og gentag trinene.
Hvis du stadig oplever problemer, kontakt os på info@vellafit.dk og sig du har fulgt bluetooth guiden, men at det stadig ikke virker, så hjælper vi dig videre.
Hvis det virker:
Fra nu af kan du trykke på "Mål vægt" eller "+", vælge enheden og starte kropsscanningen.
Gå op på kropsscanneren med bare fødder, tag fat i håndtaget og løft det op, så dine arme er i 45 graders vinkel. Sørg for dine håndflader og fingre er på de grå områder. Bliv stående, indtil scanningen er færdig.